luni, 13 iunie 2011

ZIUA LIBERA TE FACE SA CANTI. DIMINEATA CU BB ASCULTA! (AUDIO)

Astazi la Dimineata cu BB ne-am trezit foarte singuri inca de la ora 7 a diminetii. Dupa ce ne-am adus aminte ca toti crestinii sarbatoresc Rusaliile am incercat sa eliminam acel sentiment frustrant numit singuratate. Nimeni pe drum, masini putine, singuri in tot radioul....n-ai cum sa nu te gandesti WHAT THE FUCK just happened? 

am dat trezirea ascultatorilor, am facut apelul de dimineata si mai mult decat atat am reusit sa facem un recensamant al ascultatorilor matinali. 6023 de DA-uri in 10 minute de SMS. so...pentru ca tot ne-a dat guvernul liber de ce sa nu celebram asa cum se cuvine. Cum toti ascultatorii ( aproape) erau acasa chiar si la ora 10, am hotarat sa facem impreuna un dus prelungit cu strigaturi ( asta daca n-ai platit apa calda)  si cantec de voie buna.( daca esti la zi cu intretinerea)
2 inscrisi  din 346 ( Crina si Andu) pe care i-am sunat sa ne demonstreze ca pot canta de sub dus, telefonulo la ureche, hainele aruncate langa cada sau cabina de de dus...si gata scenariul pentru o dimineata perfecta!
iata ce a iesit: 

Andu ( care a nimerit si ceva apa rece - ATENTIE LA MINUTUL 1:45) si Crina:  

ANDU: 

DBB-Andu la dus by adrian.blaj 

  
CRINA 

  Dimineata cu BB - Crina la dus by adrian.blaj 


In incheiere nu ne putem declara decat multumiti cu acesti ascultatori dementiali care au ales sa-si petreaca ziua libera cu niste nebuni ca noi. Va multumim! Blaj & Bubanu

PS : cam asta canta Blaj la dus:  

DBB-piesa pe care o canta Blaj la dus by adrian.blaj  

3 comentarii:

  1. Nu sunteti NORMALIIIIIIII,nu pot sa cred ce ati facut azi :)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. trebuia sa te bagi..vezi? aveai ocazia sa ne canti piesa ta preferata de sub dus! :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu scapati voi usor daca sunam eu... va faceam in ciuda ca sunt libera, pana cantati ca , (virgula) costi ionita "off!!!!!!!!!! viata meaaaaaaaaaaa....:))

    RăspundețiȘtergere