miercuri, 31 august 2011

Buna dimineata la portavoce ! Mihai Bravu, Ploiesti! Pozeeee!

       Ora 8. Dimineata cu BB se trezeste dupa prima ora de emisie in care am servit la viteza 2 cafele. Hotarati si cu chef de munca ( nevoie mare) am decis sa coboram in strada pentru a trezi lumea stransa in prima statie de autobuz intalnita. 

     Zis si facut! Inarmati cu o  portavoce, tricouri brand-uite cu RPH , aparat foto si camera de luat vederi am intalnit pentru inceput niste muncitori morocanosi ,stransi in statia de autobuz la o cafea pe trotuar.  
Le-am dat buna dimineata intrebandu-i cum a fost trezirea, pe ce parte si mai ales cate minute au ramas in pat dupa ce a sunat ceasul desteptator. 

    De aici ne-am indreptat atentia catre maternitatea din Mihai Bravu unde evident am "tipat" mai incet la portavoce evitand astfel o multime de mamici nemultumite de trezirea  matinala a BB-ilor adusi pe lume. Am stat de vba cu oamenii de la paza care au tinut sa mentioneze faptul ca doamna directoare de la maternitate este cea mai tare si i-au urat viata lunga la portavoce. 
Periplul nostru matinal ne-a purtat pana in urmatoarea statie de tramvai catre stadionul Ilie Oana . In statie lume multa, zambete, saluturi, claxoane, oameni care in acel moment ne ascultau in masini in drum spre munca. 

    Blocaj total la stadionul Ilie Oana acolo unde un sef de post ne tot indruma hotarat catre postul 1, probabil inexistent. Am inteles pentru a nu stiu cata oara ca romanii inca fug de responsabilitate nasumandu-si nici macar propriul rol pentru care au fost angajati. Citam: "Mergeti la postul 1. Eu sunt nimic aici, sunt un nimic! " In zadar am incercat sa patrundem pe stadion unde am fi vrut sa strigam cateva sloganuri de mare angajament, sa facem cateva poze ptr ascultatorii nostri microbisti. Ne-am zis in gand ca daca omul respectiv se considera un nimic atunci remuneratia lui ar trebui sa fie direct proportionala cu propria-i parere! 

   Dupa o alta runda de mesaje tipate la portavoce de catre trecatori, ne-am intors in studio unde ne-am reluat activitatea pana la ora 11. 
Multumim DJ RED care a stat la butoane. Fara el nu puteam face mare lucru. You're the man! 

Mai jos cateva poze de azi dimi. Promitem maine si video-uri pe bucati! :) N'JOY!  
And..thnx Cristinik!  










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu