luni, 29 august 2011

Dupa 35 de ani . De Alexandre Juma’


Traian Basescu a organizat la vila de protocol din Neptun o intalnire cu fostii sai colegi de facultate , promotia 1976.
Cum accesul presei nu a fost permis, putem doar sa ne imaginam cum a sunat speech-ul presedintelui in fata acestora :

- Hai noro...Asta, pardon ,buna seara !
- Dragi colegi , dupa cum bine stiti inca de cand frecam puntea pe bricul Mircea nu am avut decat o ambitie . Cand mai cresc , sa fac valuri !
Priviti la Romania dupa 7 ani cu mine la carma , si spuneti sincer daca am reusit sau nu...
De fapt ce spun eu valuri , am creat adevarate tzunami-uri !
Si cum o vorba marinareasca spune ca vorba lunga e incalzirea vinului , eu declar deschisa operatiunea ,, Furtuna in pahare ,, !
Stiti doar ca cele mai grele clipe in cariera mea de marinar erau alea cand ajungeam pe uscat , desi eram inca pe mare !
Purtati-va cu aceste pahare exact cum am facut eu cu bugetul : pana la fund !
Sa navigati bine, domnilor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu