marți, 23 august 2011

Mihai Bendeac suspina dupa vremea in care facea dragoste in masina


Actorul , omul de televiziune , liber-cugetatorul si libertinul Mihai Bendeac si-a postat pe contul de Facebook urmatoarea fraza :
"Mi-e dor de vremurile când mă îndrăgosteam fulgerător, mă logodeam în câteva ore, îmi trecea îndrăgosteala uneori la fel de fulgerător sau dura mult, când să ajungi la catharsis, făceam dragoste în maşină... Studenţie...Mi-am propus să revin la starea aia. Orice-ar fi"

Din cate stim masina si prietena are , deci probabil lipsa altui lucru e la baza neajunsurilor intime ale vedetei .
Cum pana la pilula albastra mai e drum lung , Mihai are de facut doua lucruri :
Sa schimbe ori femeia ori masina .

Bafta Mihai , si nu uita : accelerezi nu accelerezi , vremea motorului trece !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu