duminică, 21 august 2011

PISICAAAAAAAAAA! NE-AM INTOOOORS! Dimineata cu BB revine maine la ora 7 fara 1 minut!

       PISICAAAAAAAAAAAAAAA ! In sfarsit ne-am intors. Eu ieri dupa masa la 13 si ceva...dupa 48 de ore de nesomn si 8 ore de condus de la Lugoj la Ploiesti. Pot spune ca am dormit ca valiza-n gara de la 4 dupa masa pana azi dimi la 7 fara un sfert cu chef de viata si...shopping ( frigiderul meu timp de 5 sapt a mers degeaba) . De-abia astept maine sa inceapa Dimineata cu BB. Ca sa va faceti o idee despre cat de in fortza vom incepe aveti mai jos cateva din subiectele de maine: 


1. Doamna Pârvulescu ne va explica cum sunt repartizaţi dracii prin corpul nostru, si mai ales de unde afla aceste lucruri.
   Dracii au diferite forme in opinia doamnei Parvulescu: de gandac, de broaste, de spirala precum si de spirala animala am adauga noi. 


2. Nea Gica - un cercetator multi polivalent! In timp ce el incearca sa salveze planeta de la pieire, este mai mereu deranjat de cainii electronici. Drept pentru care a desenat cu pixul o piramida a haosului in care sa includa toate patrupedele din lume! 


3.  Planuri marete la Magureni. Primaul din Magureni are de gand sa infiinteze: 
- sanatoriu, 
- centru de terapie cu delfini, cum urci dealul pe stanga...
- centru de inchiriat biciclete, 
- mini port, 
- heliport


precum si multi salvamari pe care sa-i angajeze probabil pe drepturi de autor! 


De ce , motivul real si daca exista sau nu caini electronici aflati maine la Dimineata cu BB! 


PS: 
it's nice to be back! 

uite si niste pozici de pe unde am fost .

FREE COFFEEEEEEEE! Nu pot sa cred! SIBIU

AICI locuieste maestrul 6 cai! 

dupa un kris kross pe malul dunarii la Budapesta!
have a break...have a woman cat! 
 

Un comentariu:

  1. Pisicuţă, pis, pis, pis
    Ce mult, azi, pe blog ai scris...
    Se pare c-ai strâns în tine
    Şi le vei deversa mâine
    Tot ce ai acumulat...
    S-a dus vacanţa-a zburaaaaaaaaaat.

    RăspundețiȘtergere