joi, 17 februarie 2011

SHUT DOWN - BETTER THAN RESET

Pentru ca sunt fan SF la greu, urmaresc cu mare atentie fenomenul pastelui masii de tsunami solar. Juuur ca nu mai inteleg nimic. mai ieri ( Miercuri) citeam ca astazi ( Joi) ne cam ciocnim in mufa cu neutronii veniti de pe planeta mama si anume Soarele. 
 Astazi seara dupa un scurt review la presa citesc cum ca marele tsunami solar ajunge de-abia Vineri in tara! 




Probabil a avut nevoie de un pitstop undeva in vecinatatea unei prize ori intr-adevar vine cu CFR-ul cum imi zicea Bubanu pe facebook. In ambele cazuri ma intreb de ce in 2006 cand a avut loc prima explozie solara de proportii n-am stiut nimic? Ba mai mult nimeni nu publica vreo stire gen : Ia-ti tricoul pe dos si poate o sa scapi de neutronul buclucas. Ca sa nu mai spun de vreo masuratoare facuta la baza solului ca sa stim si noi prin ce bucata de soare calcam si daca ajungem pana la munca sau ne frigem rau si ramanem in casa :)))))
Pentru cei care nu-si pot explica inca ce se intampla am pus un video care explica exact fenomenul. 
Oricum ar fi se vorbeste deja de perioade lungi fara curent electric, intre 6 si 9 luni. SOOON!  


http://www.youtube.com/watch?v=7_Gny2JVqQ8&feature=player_embedded 


Poate doar in felul asta vom scapa de acces din piept, pacatosi in efect de tourrete, sau deceniul diaconescian in care ne scaldam cu totii. Eu unul as fi de acord. Pe bune. Tu????      

by BLAJU' 

2 comentarii:

  1. Eu una, :)) cred că ai citit sau auzit greşit frăţică. Cred că ne vom ciocni în mufă cu NEURONII, nu NEUTRONI. Soarele nu e PLANETA MAMĂ, ci TATĂ (un soare, două soare??? :)))))) Mi se pare normal ca tsunamii să vină vinerea, e weekend, ce Dumnezeu ar căuta în timpul săptămânii, când toţi suntem la muncă?
    Iar la pasajul acesta ai greşit ordinea cuvintelor " dacă ajungem până la muncă sau ne frigem rău şi rămânem în casă", ordinea firească era: "ne frigem rău în casă fără a mai merge la muncă", suntem şomeri.
    Eu una, nu mă sperii că nu vom avea curent, românul se descurcă, e obişnuit să frece manivela, aşa că nu rămânem fără curent, cu apa e mai grav, îţi spun din propie experienţă.

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiecare cu cel doare.Dana fara apa moare.Bine ca nu este vara, sa vina din subtioara un danf de planeta tata(mama)sa ne trimita odata un borcan cu apa plata. Dana sa devina fata din demente,smecherii. hai v-am pupat mai copii.:))):))

    RăspundețiȘtergere